QUATRE GRANS PEL·LÍCULES PER Al NOU CICLE DE CINEMA JURÍDIC GRATUÏT QUE ORGANITZA EL COL·LEGI D'ADVOCATS
L'ICAIB convida als ciutadans a participar activament en aquesta activitat Promoure la reflexió sobre qüestions relacionades amb el món del Dret.
En aquest cas a través de la gran pantalla, és l'objectiu principal de la iniciativa Palma, 5 de novembre de 2018.- L'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Balears recupera aquest mes el cicle de cinema jurídic amb l'objectiu d'ampliar i diversificar les oportunitats per a l'anàlisi i la reflexió sobre qüestions relacionades amb el món del dret, a través, en aquest cas, de la gran pantalla. El cicle, d'entrada lliure, tindrà lloc els dijous 8, 15, 22 i 29 de novembre, a les 18:30 hores, a la seu *palmesana del *ICAIB (La Rambla 10).
La idea és propiciar una anàlisi o col·loqui sobre els temes centrals de les quatre pel·lícules seleccionades, que seran presentades per diferents professionals de les illes. En concret, es projectaran les següents pel·lícules:
• 08 de novembre: “El pont dels espies”, que serà presentada i analitzada per l'advocat Javier Fernández Pineda i el degà dels procuradors de Balears, Frederic Xavier Ruiz Galmés
• 15 de novembre: “Anatomia d'un assassinat”. El gran clàssic del cinema jurídic serà presentat pels advocats Javier Fernández Pineda i Raquel Aguiló Regla.
• 22 de novembre: “El secret dels seus ulls”, presentada per l'advocat Javier Fernández i el tinent fiscal de les Illes Balears, Ladislao Roig Busts.
• 11 de novembre: "El dilema”, presentada per Javier Fernández Pineda i la directora de Diari de Mallorca, María Ferrer Oliver.
El Col·legi d'Advocats anima als ciutadans a participar activament en aquest cicle, d'entrada lliure.
L'eina de consulta judicial Horus-Visor evoluciona i adopta una nova identitat: ATENEA IRIS
16 JUL 2025La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia ha ...
Mediació, diàleg, consens… els operadors de la justícia busquen solucions davant el conflicte
02 JUL 2025El pols entre jutges i ministeri amenaça amb asfixiar als recentment constituïts tribunals ...
Entren en funcionament els primers 315 Tribunals d'Instància
02 JUL 2025Es posen en marxa també 4.818 Oficines de Justícia L'Administració preveu un estalvi ...
Palma 29 DE MARZO 2022 El día 31 de marzo de 2022 a las 19,30 horas se llevará a cabo el acto de ...
“Ya me conocen, saben de dónde vengo. Quiero decirles que estoy aquí para ustedes”. ...
VIA ALEMANIA, 5, Edificio Juzgados
07003, PALMA DE MALLORCA, ILLES BALEARS
Tel. 0034 971 723 912 · 0034 971 723 913
© 2025 · Todos los derechos reservados a www.procuradoresdebaleares.es - Diseño Web y desarrollo Webstyle
Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de navegación de los usuarios y mejorar nuestros servicios. Si continuas navegando, consideramos que acepta su uso. Puedes obtener más información y configurar tus preferencias aquí. Configurar Cookies - Política de privacidad.