Acceso área privada colegiados


Introduzca sus datos de acceso:


¿Ha olvidado su contraseña?

MENÚ
INFORMACIÓN DE SEDES

Noticias y actualidad


La Procura i l'Advocacia redoblen esforços per a oferir un millor servei a la ciutadania

Notícies Jurídiques


13 FEB 2025



El Consell General de Procuradors d'Espanya i el Consell General de Procuradors d'Espanya han mantingut a Madrid, una nova reunió de treball, amb l'objectiu de redoblar els esforços de totes dues professions per a forjar la contribució que serà essencial en la transformació de la Justícia.

Així ho han acordat aquest migdia, el president de l'Advocacia Espanyola, Salvador González, i el president de la Procura, Ricardo Garrido, en una trobada celebrada en la seu principal del Consell General de l'Advocacia Espanyola. En el mateix també han estat presents el vicepresident del Consell de Procuradors, Fernando González-Concheiro, el degà adjunt a la Presidència del propi Consell, José A. Fandiño, el sotssecretari del Consell, Javier Segura i el vicetesorero del CGPE, Oscar Alonso.

Al final de la reunió de treball, tots dos presidents, han coincidit en el compromís i l'esforç que estan realitzant els advocats i procuradors per a adaptar-se a les noves maneres de relacionar-se amb la Justícia, la qual cosa sens dubte redundarà en un servei públic al ciutadà de major qualitat, agilitat i eficiència.



FONT: CGPE.ES


últimas noticias

El ministeri publica les plantilles de la nova estructura judicial creada per la Llei d'Eficiència

11 MAR 2025

  Las resoluciones corresponden a la primera fase de implantación de la Ley en los territorios ...


L'app de LexNET s'actualitza amb la nova versió 3.0!

10 MAR 2025

  El Ministeri de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts presenta la nova versió ...


La nova Oficina Judicial dissenyada pel Ministeri tindrà cinc models d'organització, segons cada necessitat

10 MAR 2025

El Ministeri de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts ha aprovat la nova estructura ...


mostrar todas las noticias

NOTICIAS Y ACTUALIDAD



VIA ALEMANIA, 5, Edificio Juzgados
07003, PALMA DE MALLORCA, ILLES BALEARS


Tel. 0034 971 723 912 · 0034 971 723 913

BÚSQUEDA DE INFORMACIÓN

CONTACTO / INFORMACIÓN LEGAL

© 2025 · Todos los derechos reservados a www.procuradoresdebaleares.es - Diseño Web y desarrollo Webstyle

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de navegación de los usuarios y mejorar nuestros servicios. Si continuas navegando, consideramos que acepta su uso. Puedes obtener más información y configurar tus preferencias aquí. Configurar Cookies - Política de privacidad.

SEDES MALLORCA


 Ciudad de Palma

 Vía Alemania, 5- semisótano

 Tel. 971 723 912 / Fax 971 715 941


 Travessa d’en Ballester, 20

 Tel. 971 425 111 / Fax 971 710 349

 Inca

 c/ Pureza, 72

 Tel/Fax 971 883 883

 Manacor

 Pza. Creu Font i Roig, s/n

 Tel/Fax 971 554 452

SEDE MENORCA


 C/ Antoni Juan Alemany, 4

 Tel/Fax 971 351 557

SEDE IBIZA


 C/San Cristòfol,s/n (Edif. CETIS)

 Tel/Fax 971 315 475